Társasházak gyors és rugalmas felmérése

Társasházak precíz felmérése, és a földhivatali 8/2018 AM rendeletnek megfelelő, digitális alaprajzok elkészítése

Társasházak alapító okiratának elkészítéséhez és módosításához szükséges alaprajzok geodéziai felméréseinek elkészítése lézerszkenner technológia felhasználásával

és

PROFI GEODÉZIAI MÉRNÖKCSAPAT
támogatásával

Rövid határidő

A megrendeléstől számítottan akár a következő munkanap helyszínre érkezünk.

Szakmai hozzáértés

30 év tapasztalatával önállóan képesek vagyunk elvégezni a legösszetettebb méréseket is.

Precíz dokumentálás

Az Ön keze alá dolgozunk, akár építési napló vezetés esetében is.

Azonnali tulajdonjogi módosítások a társasházban?

Csak gyorsan rendelkezésre álló és precíz alaprajzokkal lehetséges!

Válassza ezt a modern, lézerszkennelésen alapuló szolgáltatásunkat: minimalizált felmérési idő, maximális pontosság.

Kezdjen bele még ma!

SZOLGÁLTATÁSAINK

Társasházi alapító okirathoz szükséges alaprajz készítés

Az új társasházak alapítása és a meglévő társasházak alapító okiratának módosítása során – 2014 január 1-től kezdődően – a 8/2018 AM rendeletnek megfelelő, digitális alaprajz benyújtása szükséges a földhivatalba. Az alapító okiratok legfontosabb melléklete az épületek alaprajza, így fontos, hogy az a legnagyobb szakértelemmel és körültekintéssel készüljön el.

A társasházi alaprajz elkészítésének folyamata

Lépésről-lépésre kísérjük Önt a társasházi alaprajz elkészítésének folyamatában, ahol minden egyes részletre kiterjedő odafigyeléssel garantáljuk a precíz eredményeket.

A folyamat magában foglalja:

1. Első Konzultáció: Ahol az alapos egyeztetést követően felmérjük a rendelkezésre álló információkat.

2. Testreszabott Megoldások: A rendelkezésre álló adatoktól függően, három lehetőséget kínálunk:

  • Vektorszerű digitális tervrajzok átalakítása a földhivatali előírásoknak megfelelően.
  • Papíralapú, szkennelt tervrajzok digitális alaprajzzá való átalakítása.
  • Új digitális alaprajz létrehozása a nulláról, az épület teljes felmérésével.

3. Zökkenőmentes Átadás: A földhivataltól visszakapott, záradékolt alaprajzok gondos és időben történő átadása.

4. Precíz Okiratszövegezés és Földhivatali átvezetés: Az alaprajzok készítése után az okiratok szakszerű szövegezése és a földhivatali átvezetési folyamat – ingatlanyilvántartási bejegyzése – következik.

Válaszd a Szakértelmet és Nyugalmat: Bízza ránk a projektjét és élvezze – a megoldást fókuszban tartó – professzionális és teljes körű szolgáltatást, amely megkönnyíti az Ön életét!

          Érdeklődjön most!

„A valóság kompromisszummentes térképezése”

Társasházak, irodaépületek felmérése magánszemélyek, társasház kezelők, ingatlan forgalmazók részére

Rugalmasság | Modern eszközök | Szakmai tapasztalat

Rövid határidő, rugalmasság

A megrendelést követően akár a következő munkanapon a helyszínre érkezünk.

Tisztában vagyunk vele, hogy a tervezés nem állhat napokat, mert az súlyos tíz-, vagy akár százezrekbe kerülhet.

Azzal is tisztában vagyunk, hogy tervezőként Öntől is azonnal kérik a megoldást. Ismerjük ezt a problémát, és felkészültünk, hogy ebben segítsünk Önnek!

Modern technológia

A hibátlan felmérés két pilléren nyugszik.

Modern eszközök, és szakértelem.

Ugyanakkor a program nem helyettesíti a szakembert, a jó műszer pedig a terepen való látást. Jó műszerrel hozzáértés nélkül sem lesz jó az eredmény.

Eszközparkunkat folyamatosan újítjuk.

A legmodernebb drón-, és lézerszkenner technológiát használjuk.

Legmagasabb szakmai tapasztalat

Szakmai hozzáértéssel, önállóan képesek vagyunk elvégezni a geodéziai megbízásainkat.

Évek tapasztalata van abban, hogy topográfiai, mérnökgeodéziai szemlélettel készítsük el felméréseket, térképet.

Sok ezer méréssel a hátunk mögött
- a legkisebbektől akár 2500 ha terület felméréséig – biztos lehet benne, hogy értjük a felmerült igényeket.

Mindezt precíz dokumentálás mellett.

Hogyan tudom leadni a rendelésem?

1.

Válassza ki az igényének megfelelő szolgáltatást

2.

Töltse ki a Kapcsolatfelvételi űrlapot

3.

Töltse ki az e-mailben kapott Adatfelvételi űrlapot

4.

Küldje vissza számunkra az adatokat

5.

Kollégánk 24 órán belül felveszi Önnel a kapcsolatot az igények pontosítását illetően
6.

Árajánlatot kap tőlünk elektronikus formában
7.

Megrendeli a szolgáltatást elektronikus formában
8.

Elküldjük Önnek a szerződését, és megkezdjük a megrendelt szolgáltatás lebonyolítását

GARANCIA

Cégünk 50 millió forint értékű felelősségbiztosítással rendelkezik, hogy Önt semmiféle kár ne érhesse.

Társasházak alapító okiratához szükséges alaprajzok készítése lézerszkenner technológia felhasználásával

 

Amennyiben szolgáltatásaink közül valamelyikre szüksége van, ne habozzon felvenni velünk a kapcsolatot!

Csapatunk lelkesen várja, hogy segíthessen Önnek és  Kollégáink készséggel állnak rendelkezésére.

Lakossági ügyfél vagyok

Vállalati ügyfél vagyok