Hitelfelvételt Bíztosító épületfeltüntetés

Nem csak CSOK+ , henem új épületre is

Gyorsított ügyintézéssel!

Bízd ránk a hiányzó földhivatali ügyintézést, Te pedig koncentrálj a költözésre!

Te is szembesültél ezekkel a földhivatali kihívásokkal?

Figyelj, mert megoldást kínálunk: így érheted el az áhított nyugalmat és biztonságot!

Nem egyezik a térképmásolat az ingatlanod adataival?

Mileőtt belebuknál a hitelfelvételbe, mert az adatok nem stimmelnek, értsd: nem te vagy az első. Mi segítünk ezen.

Záros határidőn belül kell költöznöd, de akadályokba ütközöl?

Az idő szorít, a stressz nő, és úgy érzed, minden az ellenkezőjébe sül el? Itt az idő egy stabil támaszra.

Lejár a munkáltatói igazolásod, és veszélyben a hitel?

Mikor a munkahelyi igazolás lejárata fenyegeti álmaid otthonát, mi vagyunk a biztos pont a zűrzavarban.

Soronkívüli épületfelmérés és földhivatali dokumentálás

A hiányzó lépés a vágyott ingatlan birtokba vételéhez.

Manapság sok olyan ingatlan van adás-vétel alatt ahol a hitelfelvételi vagy ügyintézési folyamat egy nem várt akadállyal szembesül.

Ha a telken lévő épületek alakja vagy darabszáma nem egyezik a földhivatali nyilvántartásban szereplő adatokkal. 

Ebben az esetben a bank visszautasítja a hitel folyosítását de az is előfordul, hogy az eladó nem tudja fenttartani a vevő részére az épületet.

Figyelem

Személyre szabott segítség minden földmérési folyamatban.

Támogatás

Mindig elérhető ügyfélszolgálat, amely 24 órán belül válaszol.

Bónusz értékek

Extra telekhatár ellenőrzés, hogy tisztában legyél határaiddal.

Oké! Ebben a cipőben járok de, mire van szükségem a megoldáshoz?

Ne aggódj, ahhoz, hogy ezt a megoldást igénybe vehesd, nem kell extrém feltételeknek megfelelned.

Mindössze két kérdésre kell igennel válaszolnod:

Most szembesült azzal a problémával a hitelfelvétele során, hogy az ingatlan adatok hiányosak vagy elavultak?

Szolgáltatásunkkal azonnal orvosolhatja az ingatlanadatokkal kapcsolatos problémákat, elkerülve a hitelfelvételi folyamat felesleges késleltetését. Geodétáink gyorsan felmérik és frissítik az ingatlan adatait, biztosítva a hitelfelvétel/eladás zökkenőmentes lebonyolítását.

Szeretne gyors és egyszerű megoldást a hitel folyósítását akadályozó ingatlanügyi problémákra? Anélkül, hogy Önnek kellene végigjárnia a bonyolult földhivatali és földmérési eljárásokat?

Kínált szolgáltatásunkkal megkíméljük Önt a földhivatali és földmérési eljárások bonyodalmainak átélésétől. Professzionális csapatunk gondoskodik minden részletről, lehetővé téve Önnek, hogy összpontosítson az ingatlana értékesítésére vagy vásárlására, miközben mi gyorsan rendezzük az adminisztrációs akadályokat.

Megvan a két igen?

Ha ezekkel rendelkezel, indulhat is a munka!

Azonnal nekiállunk a problémád megoldásának és átsegítünk ezen a nehéz és megterhelő időszakon

Ezt persze nem bízzuk a szerencsére, egy pontosan meghatározott ütemterv alapján haladunk a helyzet megoldásáig. 

Hogyan változik meg a hétköznapod ha megoldottuk a problémád?

Csalad-otthon

Ezt most kétségtelenül a legfontosabb kérdés számodra: mi lesz más, mi lesz jobb?

Ez a megoldás megadja a választás lehetőségét a költözés vagy  a végelláthatatlan ügyintézés útvesztőiben.

Mit kapsz a szolgáltatással?

Röviden: személyes segítséget és fókuszt

Ezzel a szolgáltatással személyes segítséget és fókuszt kapsz.
Haladást, hatékonyságot és számonkérést “vásárolsz.”

Mindent, amire szükséged lesz, hogy az ingatlanod birtokba vehesd.

Erre számíthat ha ügyfelünk lesz

Az épületfelmérések mára kihagyhatatlan eszköze és technológiája

Elérhető ügyfélszolgálat

Kiemelt figyelmet fordítunk rá, hogy munkaidőben mindig elérj minket. Az emailekre legkésőbb a következő munkanapon válaszolunk, a telefont pedig felvesszük.

Elhivatott csapat

Nálunk mindenki szeret dolgozni, és mindenki szereti azt, amit konkrétan csinál.

Lényeglátó, támogató gondolkodás

A T-Survey csapata egyik legfőbb erőssége, hogy mindig a lényegre koncentrálunk. Látjuk és értjük a lényeget, és mindig figyelünk rá, hogy a lényeges dolgok rendben legyenek.

Ahogy látod, nem lesz könnyű menet, de eredményt csak így érhetünk el. Együtt kell dolgoznunk azon, hogy a lehetőségekből a maximumot hozzuk ki.

Hogyan épül fel? Milyen lépései vannak a szolgáltatásnak?

Együttműködésünk lépései

01.

Kapcsolatfelvétel és földhivatali adatok megrendelése

Az ingatlan helyrajzi számának birtokában beszerezzük a földhivatali alapdatokat és mérési időpontot egyeztetünk.

Szükség lesz az épület használatba-vételi engedélyére vagy Hatósági Bizonyítványára.

02.

Helyszíni felmérés

Felmérjük a telken található épületek pontos épület kontúrját és a földrészlethatárokra is ellenőrző méréseket végzünk.

Így a használatról is megnyugtató adatokkal rendelkezünk.

03.

Vázrajz és dokumentáció elkészítése

Elkészítjük az épületfeltüntetés földhivatali dokumentációját és változási vázrajzát.

Majd földhivatali záradék miatt elküldjük az illetékes földhivatalba.

04.

OÉNY feltöltés

A záradékolt vázrajzot feltöltjük az Országos Építésügyi Nyilvántartás rendszerébe (OÉNY). Így az építésügyi hatóság azonnal megkapja a változási vázrajzot.

05.

Partnerkapcsolatok

Az épületfeltüntetési folyamat során  -amennyiben szükséges – állandó szakértő partnereink közül a feladattól függően ajánlunk építész tervezőt, ingatlan szakjogászt.

További ajándék tőlem, neked! Egy szakmai segédlettel segítelek a döntésedben!

E-book az egyértelmű értelmezésért.

Fedezze fel ingyenes e-könyvünkben a CSOK+ hitel lehetőségeit, amely lépésről lépésre kalauzolja végig Önt a magyarországi otthonteremtési támogatás útvesztőjében!

Szakértőink által összeállított kisokosunk nem csupán átfogó képet ad a CSOK+ rendszer működéséről, de praktikus tanácsokkal is ellátja Önt, hogy maximálisan kihasználhassa a rendelkezésre álló lehetőségeket.

A hitelkérelem folyamatától kezdve a gyakori kérdéseken át a sikeres igénylés titkáig minden fontos információt megtalál.

Töltse le most, és tegye az első lépést álmai otthona felé! 

Igazi értékelések, igazi visszajelzések

„Az építőipar igen ellentmondásos szakma: maradandót építünk, de addig amíg megépül a napi körülmények és munka menetek szinte folyamatosan változnak. A változó körülményekhez minden kivitelezőnek szüksége van egy olyan stabil mérnöki háttérre, mint amit a T-Survey Kft tud biztosítani.

Nagy szerencsénk, hogy Tamásék a szinte naponta változó igényeket maradéktalanul, késedelem okozása nélkül meg tudják oldani.”

Tulajdonos
MB-Bau Kft.
KERTVELLESY Építész Iroda

“ Tamás kiemelkedő precizitással es ami talán ennél is fontosabb profizmussal vállalkozik.
Szolgáltat, a szó legnemesebb értelmében.
Szeretünk vele dolgozni. ”

Kertvéllesy Gábor
Vezető építész
Kertvéllesy Építész Iroda

A megoldásban nem egyedül foglak segíteni téged. Engedd meg , hogy pár szóban bemutassam a cégem.

Kanizsai Tamás

Kanizsai Tamás CEO

Üdvözölöm a T-Survey geodéziai vállalkozásnál, ahol a precíziós földmérés és térképezés nem csak szakma, hanem szenvedély. Mi, mint elkötelezett, becsületes és magas értékrenddel rendelkező magyar kisvállalkozás, jól ismerjük a kihívásokat, amelyekkel nap mint nap szembesülnek tervező és építőipari kivitelező partnereink. Törekvésünk a minőségre és az ügyfélközpontúságra a legjobb eredményeket hozza, ám tudjuk, hogy a piac zsúfoltsága miatt nem mindig könnyű észrevehetővé válni.

Tisztában vagyunk azzal, hogy a modern kori versenyben a jól megtervezett beruházás és a kiviteli terv minősége stratégia kulcsfontosságú. Törekszünk arra, hogy innovatív szolgáltatásaink – mint a légi fotogrammetria, a lézerszkennelés, meder felmérés és domborzati térképeink– a megfelelő ügyfelek elé kerüljenek. Célunk, hogy vállalkozásunk ne csupán növekedjen és fejlődjön, hanem lehetőséget biztosítson a környezetvédelmi és építőipari tervezés-kivitelezés szakembereiknek a kibontakozásra, és Önnek, mint ügyfelünknek, a legjobb szolgáltatásokat nyújtsa.

Hiszünk abban, hogy a magas minőségű geodéziai szolgáltatások mindenki számára elérhetők kell, hogy legyenek, legyen szó akár tervezésről, építkezési támogatásról vagy ingatlan-értékeléséről. A T-Survey csapata elkötelezett abban, hogy a legmagasabb színvonalú szolgáltatásokkal segítse elő ügyfelei sikerét a legmodernebb mérési technológiák alkalmazásával.

Mert Ön mint Partnerünk és Mi, mint vállalkozás megérdemeljük a legjobbat!

Milyen hozzáadott bónuszokkal segítünk ebben a folyamatban?

Földhivatali ügyintézés sorban állás nélkül

A földhivatali sorbanállást és ügyintézést levesszük ügyfeleink váláról. Soronkívűl foglalkozunk a beadandó munkarészekkel és a felmerülő hatósági hiánypótlásokkal

Értéke: 25.000 Ft.

Földrészlethatár ellenőrzés

A terepi mérésekből egy átlátható helyszínrajzot készítünk amelyen pontosan látható a telek használati része.

Értéke: 25.000 Ft.

"Postaláda" szolgáltatás

A terepi mérésekből egy átlátható helyszínrajzot készítünk amelyen pontosan látható a telek használati része.

Értéke: 5.000 Ft.

Elszántad magad? Nézzük át újra mit kapsz?

Ezek teljesen reális értékek, bármikor őszintén a szemedbe nézek és meg tudom védeni őket.

De nem kell aggódnod, messze nem kell 300e Ft-os nagyságrendet invesztálnod.

Az ingyenes dolgokban nem hiszek. Szóval pénzt fogok kérni a megoldásért, de mivel látom milyen nehéz a gazdasági helyzet, az árat ennek megfelelően alakítottam ki.

A jelenlegi krízisben a legfőbb célom, hogy neked segítsek mielőbb a beköltözéshez jutni. Ha túléled a mostani helyzetet, akkor egyrészt hálás leszel nekem, másrészt lesz még lehetőséged nálam költeni. 😉

2020. április 13. éjfélig a Villám Vevőszerző Programba
305.000 Ft helyett bruttó 29.990 Ft-ért jelentkezhetsz!

Ezért a befektetésért rendbe tesszük az ingatlanod térképi helyzetét. Felmérjük és térképezzük a valós állapotot növelve ezzel a forgalmi értékét is az ingatlanodnak. Felajánljkuk parnteri kapcsolatainkat és szükség esetén, így építész és ingatlan szakjogász segítségét is igénybe tudod venni.  Nem rossz, ugye?

Ez nagyon jól hangzik! De mennyibe kerül a szolgáltatás?

Gyors és precíz földmérési szolgáltatást nyújtunk Pécsett, Baranya és Pest vármegyében, földhivatali ügyintézéssel együtt.

A feltüntetett árak normál lakóépületre vonatkoznak. Ettől eltérő épület, és vagy épület darabszám esetén egyedi ajánlatot készítünk.

Az árak NEM tartalmazzák a 27%-os Általános Forgalmi Adót valamint a közvetített földhivatali szolgáltatások díját.

Fontos kiemelni, hogy magánszemélyek számára kínált munkadíjaink mentesek az ÁFA alól, így még kedvezőbb feltételekkel tudunk együttműködni.

Normál csomag
119.999 Ft
NÉPSZERŰ
Elsőbbségi csomag
135.399 Ft
Soronkívüli csomag
159.990Ft

Maradtak még kérdéseid?

Olvasd el a gyakori kérdésekre adott válaszainkat, hátha megtalálod, amit keresel.

Mindenekelőtt az ingatlan pontos helyrajzi számát.

Új építésű épület esetében használatba vételi engedélyt.

Amennyiben egyszerű bejelentéssel épített ingatlannál a hatósági bizonyítványt eredeti formában.

Ebben az esetben utólag kell engedélyeztetni az épületet. Fel kell keresnie egy építész mérnököt aki elkészíti az épület engedélyezési dokumentációját és elintézi a fennmaradási engedélyt.

Ennek birtokában -Fennmaradási engedély- az épületfeltüntetés beadható az földhivatalba záradékolásra és ingatlan nyilvántartási átvezetésre.

Ha a bontást követően nem maradt épület a telken akkor nincs szükség földmérő szakemberre. A bontási engedéllyel – vagy hatósági bizonyítvánnyal – és egy kérelemmel közvetlenül a tulajdonos tudja intézni a földhivatalnál az ingatlanügyi változást.

Ha a bontás után maradtak épületek az ingatlanon, változási vázrajzzal lehet a változást intézni.

Amennyiben van az elbontott épületről, építményről eredeti jogerős bontási engedély, akkor annak egyik példányát mellékelni kell az épületbontási vázrajzhoz.

Ha nincs róla bontási engedély, akkor fel kell keresni az illetékes önkormányzat építéshatósági osztályát és kérni kell egy hatósági bizonyítványt. Azzal igazolja, hogy az adott épület ténylegesen elbontásra került és törölhető az ingatlan-nyilvántartásból.

Néha előfordul, hogy egy régi épület nincs feltüntetve az ingatlan nyilvántartási térképen és tulajdoni lapon.

Hitelfelvétel vagy támogatás (pl. CSOK) igényléskor nagy probléma, ha a valóság és a térképmásolat nem egyezik.

Ebben az esetben meg kell nézni, hogy van-e az épületre vonatkozó eredeti jogerős használatbavételi, vagy fennmaradási engedély.

Megoldásként meg lehet próbálni az illetékes építési hatóság irattárából kikérni a hitelesített másolatát.

A záradékolt épületfeltüntetési vázrajzhoz csatolva a korábban kiadott használatbavételi, vagy fennmaradási engedélyt egyből megtörténik a földhivatali ingatlan-nyilvántartási átvezetés is.

Ha nem áll rendelkezésre az épületre használatbavételi vagy fennmaradási engedély, akkor először azt kell tisztázni, hogy mikor épült az adott épület.

A hatósági dokumentumok birtokában elvégezhető a hiányzó épületek feltüntetése.

2015-2024 © T-SURVEY Kft. – Minden jog fenntartva! | Adatvédelmi tájékoztató | Süti szabályzat | Design by Kanizsai Tamás